Dallasissa oikean verkkomainontatoimiston valintaa yrityksen kasvattamiseksi ei pitäisi koskaan kiirehtiä. Kun valitset palkattavia luovia markkinointiyrityksiä, sinun tulee aina aloittaa miettimällä, mitä ne voivat tarjota.
Palvelu ja tuotevalikoima.
Aloita siitä, mistä yritys tunnetaan parhaiten. Se muistuttaa ravintolan valitsemista. Haluat tietää tarkalleen, mitä valikossa on, millaista ruokaa tai ruokaa ruokat edustavat ja kuinka paljon kulutat keskikokoiseen ateriaan kahdelle.
- Verkkomarkkinointiyritysten on oltava yhtä tarkkoja.
- Tutki heidän tarjoamiaan tuotteita ja palveluita
- Opi heidän erikoisalansa
- Pyydä hintatarjous projektiltasi tai ainakin hinnasto siitä, mihin he osallistuvat.
- Joukkueen kokoonpano.
Jopa kapea-alaiset markkinointikampanjat sisältävät luonnostaan tehtäviä, jotka edellyttävät erilaisia erikoisosaamista. Sellaisenaan on epätodennäköistä, että yksittäinen henkilö voi tehdä kaiken itse. Kun vuokraat mainostoimistoja Dallasiin, sinun on varmistettava, että toimisto pystyy tarjoamaan sinulle koko tiimin, jonka kanssa voit työskennellä kampanjassasi. Ainakin kullekin tehtävälle on oltava yksi eri henkilö.
- verkko-, mobiili- ja digitaalipalvelut
- Ulkovälineet
- Tuotemerkki
Sinun tulisi myös käyttää aikaa kaivaa syvälle ja selvittää tutkinnot, joita jokainen tiimin jäsen voi tarjota.
Mitkä ovat heidän akateeminen pätevyytensä?
Kuinka monta vuotta he ovat työskennelleet alalla?
Onko heillä ammatillista sertifikaattia tai lisenssia, joka liittyy heidän nykyiseen työhönsä? Menetelmät ja tekniikka
Tietoisuus eroaa kyvystä. Kun sinä tiedustelet prosesseista tai menetelmistä sekä tekniikasta, jota luova yritys käyttää työnsä loppuunsaattamiseen, älä ole tyytyväinen, kun he sanovat olevansa tietoisia X: n tai Y: n toiminnasta. Heillä on oltava kokemusta tai kykyä todella hyödyntää tekniikoita tai menetelmiä X ja Y kampanjassa.
Tällainen kokemus ja kyvyt osoittavat omistautumisensa ammattialalleen. He ymmärtävät, kuinka tärkeää on pitää heidät ajan tasalla myynnin ja markkinoinnin uusimmista trendeistä – ja ehkä he ovat myös pyrkineet pysymään edellä tällaisten mallien edellä.
Viestintä
Markkinointikampanjoita ei voida koskaan jättää kokonaan mainostoimistojen käsissä Dallasissa. Olet edelleen se, joka tuntee tuotteesi tai palvelusi sisään ja ulos. Siksi mielipiteesi tulisi kysyä prosessin jokaisessa vaiheessa, ja sinun on hahmoteltava molempien välinen kommunikaatiomenettely.
- Mitkä tehtävät vaatisivat ja eivät vaatisi sinun hyväksyntääsi?
- Kuinka usein haluat toimiston ottavan sinuun yhteyttä päivityksiä varten?
- Minkälaisia tietoja tarvitset päivityksissä?
- Kuinka haluat osallistua markkinointiprosessiin?
Keskity näihin tekijöihin, kun seuraavan kerran puhut verkkomarkkinointiyrityksen kanssa, ja löydät lopulta parhaan tarpeisiisi.