Muotimainontayritysten suosima media

Beloved Media Beloved Media on jännittävä, uusi ja luova muotimainosyritys, joka sijaitsee Lontoossa. Kun puhumme muotimainonnasta, tarkoitamme muodin ja vähittäisasiakkaiden taiteellisen suunnan ja tuotemerkin yhdistelmää. Beloved Media on putiikkimainosyritys, joka on erikoistunut muoti- ja lifestyle-brändeihin, koska tunnemme sen parhaiten.

Muotimainosyritys

.
Beloved Media on jännittävä, uusi ja luova muotimainosyritys, joka sijaitsee Lontoossa.

Kun puhumme muotimainonnasta, tarkoitamme muodin ja vähittäisasiakkaiden taiteellisen suunnan ja tuotemerkin yhdistelmää. Beloved Media on boutique-mainontayritys, joka on erikoistunut muoti- ja lifestyle-brändeihin, koska tunnemme tämän parhaiten. Aikaisemmin muotimerkit päättivät työskennellä suoraan valokuvaajien ja stylistien kanssa, mutta nyt on olemassa uusia muotimainosyrityksiä, kuten Beloved Media, jotka ovat erikoistuneet tälle alalle. Muotimerkkien on oltava yhä enemmän tietoisia digitaalisten elokuvien ja uuden tekniikan käyttämisen voimasta kommunikoida yleisön kanssa.

Perustaja Jenny White sai graafisen suunnittelukoulutuksen Central Saint Martinsissa ja keskittyi tulemaan taiteelliseksi johtajaksi, jolla on kykyjä ja etuja muoti- ja ylellisyysteollisuudessa.

Hänen ensimmäinen työpaikkansa oli muotitaidepäällikkönä Hoxtonin boutique-muotitaiteen suuntausvirastossa.Hän vietti neljä vuotta ympäri maailmaa ja työskenteli sellaisten tuotemerkkien kuten Pringle, Amanda Wakeley ja Bodas kanssa. Erilaiset mainonta- ja taidesuuntaiset projektit.

Muotitaiteen johtajan tehtävänä on ehdottaa ideoita mainostoimintaan, tehdä tiivistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa, valita sopivimmat valokuvaajat, stylistit ja mallit ja valvoa luovaa ryhmää konseptista taiteelliseen suuntaan.

Muotimainontayritykset kattavat paitsi muodin, myös kauneuden, kosmetiikan ja kaiken, mikä liittyy elämäntapa-kuluttajamerkeihin.

Kauneus- ja kosmetiikkamainonta on mielenkiintoinen kohtaus, joka on rinnakkain muotimainonnan kanssa. Yhdistetyt ja täydentävät teollisuudenalat, kauneus- ja kosmetiikkamainokset ovat kaikki samanlaisia ??kuin houkuttelevat samoja kohde-asiakkaita ja käyttävät usein samaa kieltä. Muoti, muoti ja kauneus ovat molempien avaimet.

Muotimainontateollisuus on niin pieni, että monet muotimerkit tuntevat usein toisensa hyvin. Niin paljon jaettua tietoa ja ohjausta voi vaikeuttaa todellisen erottumisen lisääntyvillä kilpailuilla markkinoilla. Muotimerkkien haasteena on käyttää mainoksiaan tehokkaasti paitsi todellisen sijoitetun pääoman tuottoprosentin saavuttamiseksi myös ennen kaikkea erottaa muoti-merkit markkinoilla.

Ylellisten muotimerkkien, kuten Kiinan, Intian ja Venäjän, uudet markkinat tarkoittavat, että parhaiden mainos- ja muotimerkkien on nyt ymmärrettävä, kuinka puhua erilaisille kulttuureille. Tämä on valtava haaste. Puhumme visuaalisen viestinnän ja ohjauksen tarjoamisesta kansainvälisille muotibrändeille rakkaassa mediassamme.

Beloved Media on muotimainontayritys, joka ymmärtää täysin tuotemerkkisi. Pystymme täysin välittämään arvosi lupauksella ja intohimolla tehokkaiden ja luovien ilmaisten uusintapainosartikkeleiden ja silmää avaavien markkinointimateriaalien avulla.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *